Just joo.. Jos kuulumiset jotenkin radikaalisti on lyhentynyt niin se ei ainakaan johdu siitä että mä oisin jotenkin normaalia laiskempi kirjottamaan nykyään.. Jostakin syystä tällä koneella tuntuu olevan mua kohtaan jotain henkilökohtaista kaunaa koska se lähes poikkeuksetta tilttaa aina just sillon kun oon saanu ihan melkeen valmiiks mahtavan kattavan selvityksen kaikesta.. No, ei auta.

Eli siis lyhyesti tällä kertaa? Korpilahden näyttely jäikin tällä kertaa väliin pikku tapaturman vuoksi ja muiden tuloksia katsellessa ei juurikaan harmittanut. Seuraava mahdollinen näyttely joskus kesäkuun alussa Orivedellä.

Väliin jätettiin myös K-S Noutajakoirayhdistyksen leiri koska oli mun lompakolle vaan kertakaikkiaan turhan tyyris. Katsellaan sit jos jotain pidempiaikaista kurssia joskus.. GR:n leiri edelleen mietintämyssyssä. Aiemmista vuosista viisastuneena osaan toivottavasti tällä kertaa päättää ajoissa. Suurin probleema ehkä se, miten päästään sieltä pois keskellä viikkoa. Katsellaan.

Onnistuin kuin onnistuinkin meidät ilmoittamaan taipparikurssille joka alkaa ylihuomenna teorialla. Osallistuvasta koirasta ei edelleenkään tietoa, sormet ja varpaat ristissä toivotaan että molemmat ei alota juoksua. Toivomuksena ois että mulle syttyis tän kurssin johdosta into jatkaa yhdistyksen treeneissä käymistä että joskus vois niitä kokeitakin miettiä. En usko että ketään ilmotan Laukaan taippareihin ellei tapahdu jotain tosi mieletöntä edistystä vaan jätetään sit syksympään ja toivotaan että jostain koepaikkoja irtoaa. Tokojutut on sikäli jäähyllä että sen suhteen ei kisatavoitteita tälle vuodelle ole vaan tehdään mitä tehdään. Painopiste selkeesti NOU/NOME-osastolla koska ne kiinnostaa paitsi koiria myös itseä eniten.

Kasvattajan peruskursseja yritän muistaa seurailla mutta ainakaan vielä ei ole lähiseudulle tulossa. Tyhmä kun olen niin ei viime vuonna tullut käytyä.

Kävin myös äskettäin opon puheilla ja niimpä se nyt näyttää että mun pitäis oikeesti harkita sitä vaihtoehtoa että haen Tampereelle ens vuonna. Tälläkin ajatuksella oon joskus leikitellyt ja jopa harkinnut ulkomailla opiskelua mutta en mä totta puhuakseni ollut oikeesti ajatellut vielä mihinkään lähteä.. Saa nyt sitten nähdä mitä päädyn tekemään ja millaisia vaikutuksia sillä on mm. näihin koirajuttuihin. Koska senhän mä oon itelleni luvannut että ilman koiraa en lähde mihinkään ja siinä meinaan myös pitäytyä. ;)